Le lauiloa o ie cationic

O le a le ie cationic?

O ie cationic e fa'agaioia e ala fa'apitoa fa'aletino e fai ai vulu cationic pei o vulu polyester cationic po'o vulu nylon cationic.Aisea la e tatau ai ona fai i vulu cationic?Aua e mana'omia e le maketi.O vulu cationic e maualuga le vevela, o lea i le taimi o le valiina o vulu, o isi vulu o le a valiina, ae o le vulu cationic o le a le valiina, i le tulaga lea o le vulu vali o le a faʻaalia ai se lanu e lua, ma e mafai ona faia lenei vulu i totonu. ituaiga uma o lavalava, o lea o le ai ai ie cationic.

 

O uiga o ie cationic

1. O se tasi o uiga o ie cationic o le aafiaga lua-lanu.Faatasi ai ma lenei tulaga, o nisi o ie lanu lanu e lua e mafai ona suia, ma faʻaitiitia ai le tau o le ie.O le uiga lea o ie cationic, ae faʻatapulaʻaina foi ona uiga.Mo ie vali lanu eseese, na'o ie cationic e mafai ona sui.

2. O ie cationic ei ai lanu susulu ma e matua fetaui lelei mo alava faʻaoga.

3. O le abrasion teteʻe o ie cationic e lelei tele foi.A maeʻa ona faʻaopoopoina nisi o filo faʻapitoa e pei o le polyester ma le spandex, e maualuga lona malosi ma sili atu le faʻalelei, ma o lona faʻafefeteina e lona lua i le nailon.

4. O ie Cationic ei ai nisi o mea faʻamisi, e pei o le corrosion resistance, dilute alkali resistance, bleach resistance, oxidizers, hydrocarbons, ketones, petroleum products and inorganic acids, faʻapea foʻi ma nisi o mea faʻapitoa, e pei o le UV resistance.

 

Le faʻaogaina o ie cationic

1. Talu ai o le ie cationic e sili ona lelei absorption vai ma lona eseesega tane vali e fai si laʻititi, e sili ona talafeagai mo lavalava taʻaloga.E masani lava ona faia i totonu o afu, ofuvae, ofu yoga, ma isi, pe afai o le ie cationic e mafiafia, faʻatasi ma lona aafiaga lelei o le pulumu, e mafai ona faʻaaogaina e pei o lavalava mafanafana, ofuvae mafanafana ma isi.

2. O le cationic polyester-spandex jersey e sili ona faʻafeiloaʻi le siosiomaga ma e mafai ona faʻaaogaina e avea o se ie polyester-spandex faʻalelei.

3. Talu ai ona o le ie cationic e lagona le malu ma le faʻalelei e ofuina, e iai lanu susulu ma aʻafiaga tutusa i ie masani.E iai le elasticity lelei ma le tumama.E mafai ona fa'aoga e fai ai ofu pito i lalo maualuga, ofu aau ma ie ta'aloga.

Fuzhou Huasheng Textile Co., Ltd. o loʻo tuuto atu i le tuʻuina atu o ie eseese cationic i lanu eseese, ma tuʻuina atu i tagata faʻatau filifiliga eseese e fai ai a latou lavalava e sili ona fiafia i ai.


Taimi meli: Au-03-2021